вівторок, 31 травня 2011 р.

Весною

Ще пару хвилин - і літо. Прощавай,моя люба Весно. Ти зоставила мене зовсім одну. Тепер я не так радітиму сонечку зранку,і дощ вже не можна назвати весняним дощем. Вже не цвістимуть вишні та яблуні, вони вже скоро подарують людям свої плоди,вже давно поскидали вони ніжно-рожеві квіти...люба моя,люба Весна. Сьогодні остання наша ніч с тобою. Знов ми удвох. Тихенько шепочемся про життя. Я дещо розповім тобі. тепер буду навіть більше впевнена,що ти збережеш таємниці - ти ідеш,скоро зовсім зникнеш,не замайориш мені на обрії. Ти лише згаснеш останньої зіркою вранішнього неба і все..
Я згадаю тебе. Я згадую щось,що вкотре мінить мене. Я надто мінлива. Пробач мені це.
Згадуй і ти. Не забувай. Може,вітер згадає,як я раділа йому... а може згадає зелена трава....а може і ти,моя люба.люба Весна...
Прощавай

6 коментарів:

Оля сказав...

Гарно, так літечко вже стукає в наші двері... Хочу зими

Алёна. сказав...

я свою последнюю весеннюю ночь проспала...потому что перед этим были 2 бессонные ночи)

Анонім сказав...

Нарешті дивовиже літо прийшло, як довго спогади повертали до минулорічних літніх пригод, і ось знову нагода пережити найкращі митті!)))) Нарешті...)))
ballack

A. сказав...

так,Олю,я теж хочу зими.чи хоча б осінь.сьогодні перший день мого чекання.я буду чекати осінь...

Ален,дело даже не в самой ночи..просто жаль,жаль,что ушла эта Весна

Можливо,ти правий. та я все одно шкодую,що літо прийшло...)ну що ж зі мною поробиш)всі хочуть літа,та крім мене

Ellinia сказав...

пам.ятаєш цю пісню
"у природы нет плохой погоды..."
я вірю, що і немає поганої пори року.
попри спеку, неймовірну, мізко-сплавлюючу спеку..літо - прекрасне, як і все решта. і я чомусь впевнена, що в тебе літо буде, як мінімум незабутнім.
з ним, до речі, теж можна перешіптуватись ночами..ночі в еього справді неймовірні...;)

A. сказав...

"каждая погода - благодать"
пам"ятаю звісно,люба
просто..ну найменше люблю літо
але я спробую
дякую тобі.вкотре