неділю, 15 травня 2011 р.

Інше

Є моменти коли ніби спиш та бачиш сон. він кольоровий. в ньому є світлий день. і ти посміхаєшся.Навіть не важливо,хто в тому дні...чи важливо? просто в цьому дні ти відчуваєш  - все що треба вже поряд. не сумуєш. нема нічиєї відсутності. всього потроху.. усміхаєшся
коли б справжній день був таким сном
сьогодні був вітер. і непішна розмова. Я була щаслива. Добре,що мені  все ж є кому розповісти...про смішне, про сумне...просто розповісти. і трохи легше. Та й крапля сміху нікому не завадить. Іноді я розумію,що чужі біди лікують. Це погані слова, важкі та правдиві. Власні проблеми трохи блякнуть і від цього інакше. Та й заповнюєш себе не тим,що може зробити боляче. Просто інші речі.

6 коментарів:

Ellinia сказав...

мені подобається стиль твого мислення...

Оля сказав...

Так сьогодні був вітер, хороший день видався в тебе... рада за тебе, все налагоджується

Оля сказав...

Люблю такі сни, вони заспокоюють, що дає змогу прислухатись до себе, відчувати, чого ж таки я хочу від свого життя

A. сказав...

дякую.це взаємно. та навіть більше)


Олю,все справді потроху налагоджується. навіть таке відчуття що вже дуже скоро. я просто бачу такі сни наяву)

Анонім сказав...

Хорошо когда есть человек который может выслушать, проникнутся чужими переживаниями, отнестись с пониманием. Проблема многих людей в том что они не умеют слушать других, а это важный элемент общения и отношений между людьми.
ballack

A. сказав...

да,но мне повезло - я нашла таких людей