суботу, 28 травня 2011 р.

...

Чи важливо,як люди пишуть про самотність? чи може про неї взагалі не варто писати? не варто опубліковувати,не варто....може,треба просто плакати ночами,та нікому не казати?а якщо не можу? якщо я хочу шепотіти/кричати/писати/читати про самотність та не варто?що ж тут скажеш,вона у кожного своя...свої проблеми,своє життя.. у кожного все своє і це сумно,бо нема вже між людьми нічого спільного. чом у так? чому ми губимося ув буденності, чому втрачаємо щось, за чим навіть не сумуємо, навіть ледь-ледь втрату розуміємо?одні питання
без відповідей,без сліз
просто якось не так маю я себе почувати у цей жень,та почуваю
дурна,ох,яка ж я дурна
неправильно я йду,не туду,зовсім не туди
от вже втратила те,що раніше мала. не зберегла. а потім пішла далі. чи мала право це робити?от тепер не знаю чи пишуть про самотність..взагалі не знаю,що з нею робити

2 коментарі:

Оля сказав...

Нічого не роби, прийде час і все стане на свої місця, просто ще не час. Не сумуй, живи, і життя подарує тобі те, що необхідно

A. сказав...

дякую, Олю, за підтримку,вона для мене важлива
блог взагалі став моїм другим домом. я сюди приходжу,читаю вас - і мені так добре...я нашла таких рідних мені людей,тепер я зрозуміла,що не звалилася з неба зі своїми божевільними думками..є люди,які мене так розуміють..