середу, 25 травня 2011 р.

Дякую

Іноді я просто радію,що в мене є близькі мені люди...
Іноді вечорами,люба М.Д.,коли ми с тобою їдемо в наше місце і дивимося на небеса...Мабуть,в мене краща фантазія...Ми слухаємо твою музику і мені просто  добре.
Такого не купиш за гроші. Такого не вибороти на змаганнях. Це просто щось,що вже є в твоєму житті. Так,ніби тобі ще доведеться заслужити. Та на це в тебе є життя,а зараз  - просто насолоджуйся. Мабуть так з"являється все в нашому житті...А особливо - друзі
Сьогодні,як і завжди, я дякую вам за все

Люба М.Д.)про тебе просто неможливо писати без посмішки. так само як і згадувати,чути,дивитися на тебе...)бо я тебе люблю. ти - свідок багатьох моїх невдач, сумнівів, тарганів в голові та метеликів у животі. багато чого...і я могла багато чого ще розповісти,хоча і так розповідаю тобі все. ти зберігаєш мої таємниці у собі.а я і далі буду вислуховувати тебе,навіть у бидинку для пристарілих)отака правда життя
Люба Мадам)ти зі мною не розмовляєш. і хоча я тебе люблю будь-якою, та все одно я б хотіла,щоб це припинилося. і якнайшвидше. ти ж знаєш,я ненавиджу сваритися...все в нас гаразд)я так багато хочу тобі сказати. та ти не слухаєш і не відповідаєш...та я дочекаюся.це ж не може триватаи вічно
Люба П.П.)ніколи не відключай телефон більше,ніж на 15 хвилин. я так часто хочу з тобою поговорити..хоча ще частіше я хочу тебе бачити...та скоро це й так зміниться в нашу користь)я буду приїздити до тебе,а ти до мене,і ми зможемо проводити цілий день разом...чекаю-не дочекаюся...люблю тебе......
Любий Р.)не знаю,чи читаєш ти це останнім часом. якщо так,то ти повинен знати,як я тобі вдячна за це. я тебе люблю) і хоча останнім часом ми не багато часу буваємо разом,та я чомусь часто згадую,що з наступного тижня вже не буде і цього.не зникай,будь ласка. літо  - не виправдання і не причина .особливо,це привід для того щоб писати частіше. просто так)я так люблю найбільше

5 коментарів:

Анонім сказав...

милая моя*
знаю, что ты меня очень любишь:D
и музыку мою..хех:) от которой тебя буквально трясёт:)
и нашу любимую песню..ахаха))
но насчет фантазии могу спорнуть..
дельфинчика то ты не сразу увидела:D

люблю тебя, и очень ценю**
М.Д.

A. сказав...

наша песня..._)
но потом увидела же)
и я тебя люблю)

Анонім сказав...

ну что ж...спасибо_)я тебя тоже люблю_)
мало?)мы видемся каждый день,говорим каждый день))кстати ты заметила? за этот год я неприпомню чтобы мы сорились(но так и должно быть)
так ну что могу сказать...буду стараться не исчезать на все лето)люблю тебя, девушка-близнец))
Всегда твой Р

Анонім сказав...

забув головне!)нема за що ^^

A. сказав...

да,мне мало,очень-очень мало)))заметила,кстати.и тоже этому рада*

майже забув,та все ж згадав_)