пʼятницю, 13 травня 2011 р.

Тепер я знаю

Найбільш не люблю той час,коли ти вже прийняла рішення,але до його сповнення ще довго і починають потроху гризти сумніви
от коли людина щось вирішує,як це?коли якась думка не полишає тебе,коли повертаєшся весь час до того,не можеш робити,не хочеш спати...потім вирішуєш
хоча буває інакше. постає питання і ти одразу даєш на нього відповідь. швидко обмірковуєш, майже механічно відкидаєш неправильні варіанти і забуваєш. викидає з голови як непотріб чи просто відкладаєш до потрібної миті,коли згадає та зробиш?
от в мене як завжди все догори дригом
я швидко вирішую, і майже завжди цим рішення вже не поступаюся і його не змінюю,та всеодно сумніваюся. от питається, нащо сумніви? якщо це нічого не мінить!
та я як завше,не можу щоб все було гаразд...)

Недавно зрозуміла,що треба перечитувати улюблені книжки знов і знов. бо у різні моменти життя багато розумієш, змінюєш думку,додаєш принципів...а іноді просто звертаєш увагу на те,чого раніше зовсім не помітив...
тепер я знаю,чому Вона пішла...люба П.П., я знаю чому Самотність закінчилася самотністю...для неї це було лише захопленням та фізикою..а в ньому була сама хімія,хімія кохання..бо Він,саме Він,не Вона, покохав..тільки в Польші,знов і знов читаючи про них я зрозуміла та прийняла це. Її рішення було правильне, до того ж, тепер я зрозуміла, - для Неї воно було єдиним правильним
як я не помітила цього раніше? як Він не помітив цього раніше?все просто - ми навіть уявляти таке не хотіли. бо кохання здається нам єдино щасливим. Ми так в нього віримо, що нічого не бачимо. Він не бачив, ми не бачили,люба П.П.,ми не бачили...так важко іноді прийняти зрозуміле,примиритися з ним,з реальністтю, в яку не вкладається наша утопія...може їх любов була утопією?чимось не існуючим? я навіть зараз назвала це любов"ю, хоча це не так,просто не знаю кращого терміну

Вони жили. Не разом. Не окремо. Одним,майже одним життя жили обидва. Та це було Її життя. а він просто понад усе прагнув бути у ньому. Вони зустрілися. От тоді найбільше це скидалося на кохання...та не було ним..скидалося, як марення. А може це маренням і було. Так, назвемо це маренням..Солодким,з присмаком поцілунку,та маренням. З усіма симптомами. А потім під Її серцем почало битися ще одне і заглушило марення. І стук того, нового серця став важливішим за Його існування і любов. Вибір зроблено. Шах і мат життю. Як вирок. Вони роз"єднані. Як діагноз - більше нема ні Марення, ні любові.

Завіса. оплески без звуків. Нікому не легше,та вибір, сам вибір був правильним
Я розумію, та не вірю в це. Як і раніше вірю в Кохання. Буду вірити. Іноді правильне стає неправильним
тепер завіса

6 коментарів:

Оля сказав...

Ми завжди робимо вибір, ціле життя полягає у виборі. І який би вибір ми не робили на даний час, він є правильним.

Алёна. сказав...

вот у меня сейчас как раз такой период времени:решение принято,но надо ждать результата выбора еще несколько месяцев,как минимум...а я начала уж сомневаться в верности сделанного шага.

Анонім сказав...

Вспомни меня...я могу принимать решение до самого конца. Но тем не менее, если есть более доминирующий вариант я полюбому останавливаюсь на нем. Не думай о том, что ты сделала неправильный выбор (попробуй дать этому выбору шанс). К тому же ты и сама знаешь, что это и проблемой назвать сложно (все будет хорошо в любом случае)

Всегда твой Р

A. сказав...

Олю,я це знаю,та сумніви побороти важко. вони є,це природно,мабуть
іноді мені так здається

Алена,спасибо за понимание. действительно,в жизни часто сталкиваешься с подобным

Я тебя и так часто вспоминаю,Р.,ты должен это и так знать)конечно,шанс этот выбор уже получил. да и в этом посте проблема выбора была не главной. главное было после

Анонім сказав...

мне ближе принцип решения проблем по мере их поступления. Обстоятельства всегда могут изменится, так что я предпочитаю ждать до последнего. "То, что сегодня утром было утопией, после обеда становится реальностью".
ballack

A. сказав...

я тоже решаю сами проблемы по мере поступления. вот только решение принимаю сразу и потом почти никогда не меняю