суботу, 20 серпня 2011 р.

Море.Життя

Яким могло б бути життя в алегоричному сенсі?Сьогодні я думала,що життя - це море. І про людину море каже багато   

Хтось швидко,не зупиняючись і не обертаючись,біжить у воду,не розбираючи шляху перед очима.Хтось  стрімко йде вперед,не полишаючи вибору для себе,відрізаючи всі відступи...я ж обережно ступаючи,зважуючи кожен крок,йду на зустріч морю...

Хтось довго йде берегом,шукаючи кращі місця,іноді знаходить,а іноді полишає той дурний пошук...Хтось йде,посилаючись на випадок..чи Долю?Чи варто шукати кращий шлях,полишаючи перший та так часто єдиний вірний?Чи може варто повірти у людську удачу ?

В мене іноді аж надто багато запитань...Запитань, на яких нема однозначної відповіді - вони турбують мене найбільше

Море - це справжнє життя,без прикрас та мішури. Коли на морі повна тиша,а коли - буря та сильні вітри збивають з ніг,ламають тебе. В хвилях може бути багато сміття та бруду. Та іноді ми дивуємося яскравій білізні піни...так життя різне та мінливе - ти не знаеш,коли перерва,а коли знову в бій

Ми долаємо життєві хвилі без суттєвих перерв усе буття. В короткі та дорогі серцю хвилинки відпочинку жадібно ковтаємо свіже повітря,бо не знаємо,коли ж буде той наступний вдох..Люди долають перешкоди по різному - безтурботно стрибають у вируючий потік;боязко вдивляються в хвилі та вагаються,чи воно взагалі того варте;відважно йдуть у перед,не вагаючись - вони готові боротися...Я завжди була готова,бо аж надто зосереджено вдивлюсь у хвилі і кожна з них для мене - бій,який я повинна виграти.

 В мене аж надто багато думок,які здатні звести мене з розуму,хоча насправді вони залишаються лише моїми думками

4 коментарі:

Алёна. сказав...

раньше я пыталась сломя голову бежать в это самое мое-жизнь, теперь понимаю, что разумнее все взвешивать и логично обосновывать.и мне это нравится!)

A. сказав...

и это главное! тебе нравится
что еще нужно?
ты должна сама сделать выбор,а когда ты его сделала и в нем уверена,то все будет

Ellinia сказав...

мені подобається спостереження.
море різне. і воно завжди справжє.
це найкраще. це ніби спостерігати за дитиною.
тільки от різниця.
дитина зіпсується соціумом.
море - вічно ідеальне.

A. сказав...

правильні слова
"море - вічно ідеальне."...цікаво