суботу, 13 серпня 2011 р.

На своєму місці

Коли ти йдеш по життю і в тебе є одна ціль - саме життя,то знай,що йдеш вірно...Хапай мить - вона єдина. Бери відчуття і думки та отримай від них все можливе саме зараз

В битті мого серця може бути тільки рок - найчистіший та найчуттєвіший звук,де нема фальшивих акордів,є правда  слів і звуків,де кричиш вголос,а іноді самими  струнами вірної гітари пересмикуєш почуття...не знаю,як я жила без цього.Чи без цього я жила взагалі?Я не пам'ятаю,як було - музика моє друге життя,колись я навіть мала  до неї зовсім інше,безпосереднє відношення

Ми сиділи і просто слухали...іноді ти зустрічаєш речі,які плинуть без твоєї участі,вони не потребують тебе,але ти потребуєш їх..так буває і іноді так просто є

Я ледь відвернула обличчя,щоб сховатися сяючу посмішку - я щаслива.Коли ти на своєму місці, і не так знаеш, як відчуваєш це - це чудово,неймовірно та необхідно.Як першокласний героїн для потребуючих...Я мріяла схопити мить - тримати у долонях і не відпускати,зіграти до температури кипіння,зплавити в золотий амулет і сховати десь біля серця...близько-близько

Незабутній вид і моє нове улюблене місце в світі..Я збираю такі місця, мов перлини - нанизую на ланцюжок подій і ховаю в кишеню. 

Вся ніч попереду...вся ніч - чиста,зоряна,темна. Потім буде море,що вночі так кличе мене у свої обійми...і небо,що є найбільшою скарбницею моїх таємниць.. Добраніч

P.S.Любий Р.,є в моєму житті такі миті,в які мені шалено хочеться,щоб ти був поруч...і вони часто повторюються

1 коментар:

Ellinia сказав...

Carpe Diem
це, як на мене основа основ.
а ти розумієш це якнайкраще.