вівторок, 8 березня 2011 р.

Сьогодні

Сьогодні був теплий весняний день....можливо,саме жіночий день ладен принести в країну тепло та світло, щоб розпочалася Весна

А може це Весна прийшла тільки 8 березня, бо вона теж жінка, їй хочеться квітів та уваги?) Можливо, в неї є минуле, про яке не хочеться згадувати, їй надсилає смс колишній,з яким погано розійшлися? Весна любить фіалки та проліски,тюльпани та рози, а отримує нарциси? Всміхається людям, що сидять у маршрутці, нишпорить по кишенях, шукаючи 50 копійок, бо ціна за проїзд зросла незнано чому? Можливо, вона торкається квітів губами, щоб запам"ятати їхній присмак?(я ж так роблю,може і Весна так робить) Вона напевно вірила у кохання з першого погляду!А в 11 років закохалася в однокласника чи хлопця зі свого двору) Весна може навіть боїться ходити пізно ввечері сама, повертається додому засвітло?А ще, вона і зараз закохана, до нестями, бо скоро з"явиться цвіт на деревах і можна буде натягнути куртку та скинути шапку)

А ще сьогодні - теплі руки, вітер у волоссі, нестямний сміх, коли рідні навколо. Коли ми разом, нам добре, та й взагалі - свято)І сьогодні я не хочу собі нічого побажати...тільки  все моїм любим дівчатам, усім, кого я люблю та ціную....ну може собі побажаю всього того, що було у вірші, який я отримала від Р.)і мені достатньо)І я люблю вас, усіх, з ким святкувала сьогодні,та тих деяких, яких не змогла побачити, але і я, і вони привітали одне одного)

2 коментарі:

Анонім сказав...

ахаха)
мій вірш проконав?)

A. сказав...

я сміялася коли його читала)тому й проконав
забув підписатися)
хоча твій коментар я звісно впізнаю,Р.