понеділок, 7 березня 2011 р.

Про незмінне

Іноді шкода,що буденне губить в нас найцінніше.Люди втрачають щось,що мали раніше.Менше справжньої музики,менше чистих віршів навколо. А сніг і досі падає за вікном як і сотні років назад. 

І є незмінне в нас...любов,наприклад. Я дурна,бо іноді можу спересердя сказати, що її не існує. Дурниці. Просто іноді злий на себе і світ, та вперто намагаєшся щось звинуватити....але чим більше це робиш, тим менше віриш у власні слова...Хіба може не існувати любові? Чи це можливо?Скільки протримався б цей світ без неї?можливо секунд 10.а якщо дуже старатися - 20.і все.

що ми можемо?що здатні зробити для іншого? ми всі чогось чекаємо, не маючи віри в себе долаємо власне "я". Навіщо? Може треба не так?

Як багато людей протягом свого життя хоч раз рішуче подумали :"як я живу?я повинен себе змінити!"??? Не дивно,що небагато. Бо людині притаманний пошук проблем у навколишньому світі, і світах інших, але, та не дай Боже, не в собі. А якщо ми проблеми шукаємо в інших, то і віру шукаємо не там. Можливо Бог існує, але насамперед - він історія, вигадана людьми, для того, щоб було на кого зпихнути, сподіватисся, молитися. А вірити треба в себе, і джерелом цієї віри може і повинна бути людина. Любов теж захована глибоко в нас. І минуле, і майбутнє, вносячи зміни не може змінити нас назавжи, бо нічого не зникає в простір. І в людях ще є той талант відчувати, але захований під кригою незгод та злоби. 

Та ми не безнадійні. Доки є ще ті, хто спроможний всю свою чуттєвість передати іншим,звуком чи словом....Поки ми прагнемо вдосконалення, любимо, віримо, йдемо вперед. Треба не зупинитися, не втратити жевріючу іскру буття, а запалити вогнем палаючим та чистим, навчитися дарувати кожному навколо


7 коментарів:

Оля сказав...

Так, не даремно хтось сказав, щоб змінити світ, потрівбно почати із себе.

Анонім сказав...

В чем то так, но таки да, любовь = инстинкт, без нее никак

A. сказав...

Та я ж і кажу - треба все шукати у собі самому,вся любов та всі зміни можна знайти у внутрішньому світі власному,не треба далеко ходити

Анонім сказав...

Получается окружающий мир является отображением нас самих? Частично согласен. Но на формирование человека как личности влияет именно внешний мир, окружение(потом его личные качества). Получается замкнутый круг. Тогда только сформировавшийся личность(во всех отношениях) сможет влиять на окружающий мир.
запутано немного....но вывод сделать можно...

A. сказав...

Ні, я кажу про те, що треба змінювати насамперед себе, бо ми всі - навколишній світ.ми творимо його.тому зміни потрібно віднайти у собі.якщо це зробить кожен - навколишній світ неминуче зміниться)

Анонім сказав...

А з чого се з'явилася така потрібність в украінській мові?)
Завжди твій Р

A. сказав...

я тобі потім про це розкажу,Р.,але нагадай мені,бо забуду)
та і взагалі - чому ні?я люблю українську не менше, ніж російську.хочу встановити справедливисть,тому буду писати знов на російській тоді, коли сама зов захочу