пʼятницю, 1 квітня 2011 р.

Сірий і чорний

Останнім часом я б писала зошит свого життя сірим кольором...невпевненість,неозначеність, фаталізм..Останнім часом я із впертої реалістки перетворилася на фаталістку...
ніколи не вважала, що життя має лише чорний і білий кольори..ні,життя міниться різними фарбами...та зараз я зовсім не знаю,що роблю, чого хочу...неозначено все...
і ці спогади про тебе..вони - надто багато в моєму зошиті без обкладинки...я б могла їх виділити твоїм улюбленим кольором - жовтим,таким якравим,як вранішнє сонце,та таким швидкоплинним,як ранок - та навіщо? та й так багато жовтих сторінок у моєму минулому, до минулого вересня...майже життя...маленьке окреме життя..світ,де було не так самотньо,та там було багато брехні...тому може він не такий щасливий, як мені в ньому здавалося..ззовні він виглядає мильною кулькою, яку за щасливим збігом обставин не проткнули спочатку, тому вона вирвалася але насправді далеко улетіти не змогла...тому не треба жовтого....
чому не чорний...я не знаю..просто ніколи не вважали кольором смерті...точніше,це колір кінця
ні,не кінця в поганому розумінні...та кінець вагань, непорозумінь, спокій після боротьби, глибина та неосяжність тиші... я все це відчуваю в чорному,хоча Януш би просто сказав, що це хімія в мені
і він правий,як завше
дякую Богу за "Самотність в Мережі", хоча я просто звикла казати Самотність...ця книга..диво для мене, та втіха, бо з"явилася вона для мене у важкий час...я читала і читала..в ній декілька історій кохання, вони сумні, та є в них дещо..в них було щастя...хоча, не у всіх..Найбільш вразила історія Анджея та Анастазії...ще - сама історія Її та Якуба...дивовижний чоловік, цей Вишневський..так П.П,, він дйсно десь біля Бога для мене...Бога книжок)небезпечний чоловік для жінки той, що робить,говорить та розуміє це..знає, що робить своїми словами і діями...та робить це все одно. Такі почуття..мабуть, чоловікам краще не читати цю книгу...це небезпечно для жінок - такі глибокі знання про наше потаємне життя,про думки жінок,про їх бажання...в цій книжці - ніби багато універсальних рецептів,які працюють бездоганно. я відчувала це,вже коли читала. хоча дещо вже випробовувала на собі
та це найбільша таємниця)між жінкою та Янушем Вишневським...найпроникливішим та чуттєвим із всіх чоловіків,про яких я коли-небудь чула
цікаво було б зустрітися з ним - чоловіком, який знає жінок краще за всіх

2 коментарі:

Оля сказав...

Іноді мені здається, що світ наповнений якимось туманом, всі барви його стають сірими, проте настає новий день і тоді фарби повертаються на свої місця, творячи чудну картину життя

A. сказав...

Так,я знаю...я ж так и писала - звісно,для мене життя кольорове, тому нема тільки двох - чорного та білого
але зараз я б обрала сірий,якби описувала цей період