неділю, 24 квітня 2011 р.

Про життя

Сьогодні я бачила життя
де його можна побачити?я сьогодні бачила усюди...у дзеркалі ріки,коли відзеркалення ледве не сплутала з реальністю,коли вода була небом, а небо водою..і тихо линула ріка на мене,і вода в ній текла повз дерева та гаї,забираючи частинку цієї красоти...Боже,як сьогодні було гарно
так тепло,так...ніби все навкруги раділо воскресінню Божому
я бачила життя
в зеленій траві,що пробивалася крізь замлю до життя та світла...немов можна ще більш боротися за право жити...в небі самому,що не мало хмар та лиш всміхалося сонцем,та зачаровувало блакиттю
і мов дивишся так довго,але очей не відводиш..мабуть так приходить розуміння всього
я чула життя
сьогодні вітер шепотів мені лише про це,а я тільки вбирала в себе цей шепіт..ні,сьогодні не відповідала,бо на ту молитву не я маю принести відповідь. я лиш мовчки слухала таємниці буття,щоб через мить забути той шепіт...
я відчула життя
коли сиділа та дивилася на плинність сонця по небу відчула себе живою. тому,що я тут,я дихаю,і хоч зараз дихання біллю віддається в груди,та все ж навіть цей біль я відчуваю..і дихаю повільніше,аби вібрати в себе цей теплий день...та спокій,яким насичене повітря..мов п"янкий трунок - свобода та легкість
в очах інших бачила таке ж захоплення цим днем
якщо за вес треба платити,то за цей день я не вагаючись віддам будь-яку ціну
Христос Воскрес,сьогодні я вірю в це більш,ніж будь-коли
воістину

4 коментарі:

Оля сказав...

Життя - це ти, вміння відчувати все навколо і робить тебе життям

A. сказав...

так,але я шукала життя в іншому

Ellinia сказав...

це мабуть найкращий опис останніх днів.
так чуттєво, так пронизливо.
аж дихати хочеться, читаючи таке.
Д я к у ю .

A. сказав...

як я тобі вдячна за ці слова,це має велике для мене...