неділю, 17 квітня 2011 р.

Просто добре

Сьогодні було сонечко)))Справжнє, майже літнє сонечко..Моя люба П.П.,це був дуже-дуже-дуже Д У Ж Е кльовий день.ти сама знаєш це) мені було дуже добре, по-справжньому весело! і в мене вже давно не було такого гарного настрою як сьогодні. навіть повертаючись додому я всміхалася, мугикала під ніс пісні та пританцьовувала) настільки мені сьогодні добре
погада нарешті змилостивилася...як гарнооо)
і як дивно світило сонце на дерева,коли ми сиділа на одному з наших місць! хоча, завжди коли я йду до тебе, то потрапляю в інший світ...іноді я тікаю в твій світ, іноді тихенько заходжу і причиняю за нами двері, щоб більше ніхто окрім нас не зайшов...іноді грюкаю дверима перед одним настирливим носом(знаєш,про кого я)...та завжди це інший вимір і якісь двері...почуваюся Алісою)
якби ти зараз взяла слухавку...я б нагадала тобі, що ти повинна дещо зробити,бо я вже своє зробила. та ти не візьмєш,тому...потім
з тобою я згадую старе та добре, іноді сумую..та завжди - ми щось почуваємо разом...і хоча ти вже забула мені це казати,та я скажу сама - я тебе люблю
і дуже вдячна за те,що був "період", коли ти казала мені це кожен день. щоб я не була сама,щоб не забувала про магію цих слів,коли вони щирі..бо це ж у мене був "період"
тож тепер,коли я марно намагаюся тобі додзвонитися, я хочу написати тобі це
просто хочу
бо знову можу хотіти,і знову маю той настрій...коли говорю швидко,сміюся щиро та саркастично глузую зі всього,що рухається
ти ж знаєш цей мій настрій
надобраніч,люба,надобраніч
може я сьогодні тебе вже й не почую
та прокинулася я під звуки твого голосу - ти забрала в мене 5 хвилин,пам"ятаєш? - тому кажу це
P.S. а ще дякую за те,що мені тепер буде куди писати листи,якщо я захочу..тепер мене є кому читати в будь-якому випадку

Немає коментарів: