четвер, 6 жовтня 2011 р.

Моя осінь

I was only looking for a shortcut home
But it's complicated
So complicated
Somewhere in this city is a road I know
Where we could make it
But maybe there's no making it n
ow

Варто шукати? шлях,який коротший,який легше? чи варто просто йти і не зупинитись,хоча б і хотілося,хоча б і боліли ноги,хоча б і паморочилося в голові?варто?заради кого?
Як зупинитися та не втратити рух. Щоб просто послухати листя. Воно розповіло мені сьогодні,як повз чорні стовбури дерев повільно падало на землю,раптом його підхопило вітром,а потім..проте,це вже наша таємниця.В безкінечному обертанні листя втратило душу, і на земля впало вже просто листям. Порожньо

Nothing to relive
It's water under the bridge

Як не обернутися назад. Чомусь позаду - здається краще. Лише здається,але так заманливо. Сфотографувати мить. Зберегти на карті пам'яті у мозку та телефоні. Зробити музику гучніше і зробити крок не відриваючи погляду від минулого. Од і справді глянути минулому у вічі
Щоб я побачила? Хоч би не порожнечу!Бо людям постійно здається,що вони щось зробили,чогось досягли. Чи так це?чи омана?Бо-зна

I was only trying to bury the pain
...Now there's only lying
Wish I could say it's only me

Мені цього не зупинити. Ні листя,а ні власної ходи. Наступна мить настає для мене,я не можу цього відвернути.Та я можу прожити її. Відчути так,відчувати так,щоб не жалкувати. Я звернула сьогодні на свою стежку,щоб пережити миті,повні життям та відтінками,насичені швидкоплинністю та величчю. Моя осінь.Кожна для мене - подарунок,здобуток,надбання. Я все обережно-обережно буду ховати в серці. І все для мене ще станеться.Я знаю

Here it comes ready or not

We both found out it's not how we thought
That it would be, how it would be
If the time could turn us around
What once was lost may be found
For you and me, for you and me

P.S.також надихнуло Lifehouse_-_It_Is_What_It_Is.

Немає коментарів: