суботу, 23 липня 2011 р.

Завтра

Завтрашній день живе в моїй голові і не хоче йти звідти. Це прикро,але нічого не поробиш. Я не знаю,що буде далі. Звичайно,людина ніколи не може знати таких речей напевне,але про завтра - я не знаю анічогісінько...
Іноді важко ставати старшою та відповідальною. Іноді хочеться бути маленькою та безтурботною...але
Завжди є якесь "але" що не полишає нашого життя і створює кордони.Кордони наших можливостей. Якби не було "але"..Та що ж,"але" є завжди..
Я дуже хочу,щоб все було добре.Я буду старатися,буду пильною та відповідальною.Мені допоможе думка,що я не завжди муситиму бути такою,що знов настане час і поряд буде хтось сильніший
Іноді цього так не вистачає. Добре мати когось такого,хто скаже,що всі турботи - дурниці,що все вирішиться от-от,треба тільки довіритися йому...Хто хоча б буде поряд,хоча б мовчки,хоча б подумки..Можна просто знати,що десь є хтось сильний...І самій сильнішати від тих думок
Я знаю,що можу бути сильно. Можу витримати все на світі,аби тільки було для чого.Щоб знати,що все не дарма,щоб знати,що буде кінець..я почекаю,але мушу знати чого

Вчора я думала,що може чиню неправильно
Люба Мадам,я буду продовжувати так чинити.Ти знаєш,що для мене надзвичайно багато важить те,що ти кажеш,але не в цей раз. Нехай все буде так,як є...Це моє рішення

5 коментарів:

Оля сказав...

Сильною варто бути для себе. Всі ми сильні, якщо любимо своє життя

Алёна. сказав...

все на свете надо выдерживать в первую очередь для себя. ты - самый главный человек в своей жизни. и как бы ни эгоистично звучало, это действительно так. ради себя со всем справляться, ради себя взрослеть, ради себя быть сильной. ты справишься.

A. сказав...

так,заради себе варто бути сильною,але не хочеться все життя б у т и лише заради себе

Алёна. сказав...

так ты и не будешь всю жизнь быть сильной ради себя.научившись ценить свою жизнь, легче делиться ей с другими не в ущерб себе. поверь мне, я это прошла не так давно.

A. сказав...

іноді мені здається, що я це проходжу, чи думаю про це взагалі, зарано