вівторок, 19 липня 2011 р.

Я інша

Зміни - це добре. Це - на краще. Так я вважала завжди і вважаю дотепер,але..не все так
Я змінилася. Моє життя,мої думки,я не така як раніше,я розумію і відчуваю це. Не жалію. Та іноді думаю,що могло бути у моєму житті тепер.
Є речі,які в мені зламалися. Щось змінило своє місце і тепер важливіше.Щось відійшло назад і зникло в пітьмі,мов і не було.Та думки не полишають мене. Я могла б бути..кимось. Відмінним від мене зараз,а може кращою?Я не знаю
Я пішла в інший бік.Звернула зі стежки на не прокладений шлях,може пішла крізь терня..Як би не було,але я іноді думаю про те,що могло б бути
Це дурниці,та все ж ...Люди інколи розмірковують над імовірними ситуаціями,в мене зараз саме цей період...
Я кинула вірші. Кинула довгі ночі,в яких було багато натхнення та кави....не пишу і маленьких книжечках чорною ручкою при світлі лампи чи ліхтарика...не дивлюся в вікно,не бачу того,що бачила раніше,до мене не приходить рима,не стукає в серце,не бринить у вухах...я не пишу більше того,чим дихала раніше...Сьогодні я думала над цим..

P.S.Дякую,що поговорила зі мною сьогодні,Ксеня,я рада,що мені є з ким про таке говорити,рада,що таке є кому слухати. Ти мені допомогла зібрати думки до купи

1 коментар:

Оля сказав...

Ми міняємось, і який би шлях ми не обрали, ми ніколи не дізнаємось чи вірний він. Все поступово міняється із нами, така і є течія життя