суботу, 9 липня 2011 р.

В цей день..

...я хочу сказати,як сильно я тебе люблю..сказати так,щоб весь світ почув мене і повірив...сказати так,щоб світ дізнався про це і пошкодував,бо ще декілька міліардів людей живе без тебе,тебе в них немає...сказати так,щоб світ пишався тим,що ще хтось вміє так любити...
З Днем Народження,моя люба,люба П.П....
найдорожча моя,найрідніша...неповторна...улюблена. Нас з тобою звела доля,і я їй за це безмежно вдячна..саме завдяки тобі я починаю по-справжньому вірити,що є Бог та Доля,бо інакше як би я зустріла тебе?
З Днем Народження...
жодна людина в цьому світі не може бути щирішою від тебе..тільки ти можеш та щиро і трохи по-дитячому радіти мені,коли я я з"являюся,так палко і вірно чекати на мене...
З Днем Народження...
ти - найтепліша. з тобою так спокійно. ти - розуміюча...така ніжна,така терпляча
З Днем Народження...
ти - та людина,яку хочеться сховати від усього світу,бо здається,що якщо хтось тебе пізнає,то теж захоче сховати...я не можу тебе з кимось ділити. мені сама ця думка не потрібна...я буду поруч. Я завжди відчуваю тебе поряд зі мною...
З Днем Народження...
ти чудова..людина,дівчина,подруга,сестра,кохана,донька,тітка...я заради тебе зроблю все,ти знаєш. В цьому ми такі схожі - заради близьких ладні на все..
З Днем Народження...
нехай це лише частина того,що я мала б тобі сказати,та все ж..
З Днем Народження...

Немає коментарів: