вівторок, 12 липня 2011 р.

Відходимо від теми

Сьогодні хочу зробити виключення і написати про речі,які ніколи не згадую у блозі,але це винятковий випадок.Після деяких роздумів вирішили таки взяти участь у естафеті та злегка зхитрувати)але про це потім..
Дуже хочу подякувати Олі та Kashparik за винагороди для мого блогу!це для мене дуже важливо,бо ви обидві вже давно стали для мене не чужими людьми і така відзнака безцінна..


Для початку - ось правила для тих,хто отримав винагороду та бажає винагородити інших:


1. Подякувати тому, хто відзначив твій блог нагородою
2. Розмістити в своєму блозі посилання на блог особи, яка призначила нагороду
3. Розмістити в своєму блозі логотип нагороди
4. Призначити нагороду 15 блогам на свій розсуд
5. Додати посилання на ці 15 блогів
6. Надіслати коментарі номінантам із повідомленням про їх нагороди
7. Написати 7 цікавих фактів про себе



От такі чудові винагороди отримав за правилами мій блог:








Тепер переходжу до наступної частини,а саме - винагородам від мого блогу "Моїми очима":


1.Колись зовсім недавно я натрапила на нього. На той часу у цьому блозі було лише два пости,але мене зачепило...Ця нагорода звісно для "Абсурдії" . Люба...ти така рідна мені. І з того часу як ми почали спілкуватися поза блогом я багато чого зрозуміла,насамперед - я мрію бути схожою на тебе...і коли ти це мені говориш,це для мене важливіше за усе..ти перша людина,на яку я щиро захотіла стати схожою...В тебе дивовижний блог і пости,неймовірні думки та дивовижний, захопливий погляд на життя..


2.Коли я перший раз почала читати дописи Андрія з "ДНІ НАШОГО іншого "Я",чи "не Я"  перші декілька хвилин мовчки сиділа та дивилася на екран. Ніколи навіть не думала,що хтось взагалі може ТАК писати. Його пости - це мов сюрреалізм чи імпресіонізм у літературі,так виразно і так чуттєво,проникливо та майстерно....


3.Незрівнянна та чуттєва Оля та її "Щоденник думок"...Немає слів,щоб це переказати. В цьому блозі неймовірна дівчина пише свої роздуми на конкретні теми. Вона пише так повно,відкрито та проникливо...


Перші три нагороди отримали блоги,що пишуться українською мовою. Мушу сказати,що мій блог спочатку писався російською,але перші три місця зайняли люди та блоги,що подіяли на мене найбільше в рішенні перейти на рідну мову.


4.Сильна та відкрита, розумна та справедлива Kashparik яка пише життєвий блог "Ветер в голове". Дуже цікаво читати думки цієї дівчини і одночасно такої дорослої людини. Пише вона найчастіше на соціально-побутові теми,але ніколи не приховує своїх думок,завжди чесна та відверта.


5.Також хочу написати про талановиту Annu Neula та її блог "Хроники души" де можна знайти багато цікавого - фото,малюнки,пости.Почала читати зовсім недавно але з захопленням чекаю наступних дописів.


6.Зовсім недавно відкрила для себе блог "Жить - хорошо!©",який пише Vladimir Rundan.Теж дуже цікаві пости,майстерно написано,правдиво та життєво,без зайвих слів та відверто.


Ось і все. Умови я виконала не повністю...винувата,але що подієш.Тепер 7 фактів про мене:
1.Все своє життя,скільки себе пам"ятаю,я пишу. Писала вірші,пісні,розповіді,почала писати книгу. Маю дві маленькі книжечки, де зберігаю все це,написане моєю рукою.Але,мабуть,вже ніколи не зможу продовжити їх.
2.Найбільшою в світі дурницею вважаю самогубство - не може бути в людини такої причини,яка б змусила її підписати собі смертний вирок. Такої причини не існує.
3.У своєму житті не була тільки повністю блондинкою,а так - експериментувала як хотіла,але в рамках - шатенка,брюнетка,руда(різні відтінки)
4.Мрію полетіти на літаку,стрибнути з парашутом,побачити водоспад, упокорити величезну гору,піти в піший похід
5. Понад усе люблю гори. Гірські долини,де на верхівках гір біліє сніг,а внизу,в долині - озеро.
6.Найдорожча на всьому світі мені людина - моя сестра,їй 3 роки.
7.Я така людина,що мушу мати в житті ціль. І вона повинна бути глобальною,тобто зачепити всі аспекти мого життя. Я завжди повинна знати,що я рухаюся вперед,що все роблю для чогось і це не марно. Мене підтримує думка,що я живу,роблю і розумію та знаю для чого.


Дякую за увагу і ще раз хочу подякувати дівчатам за нагороди для блогу)


7 коментарів:

Алёна. сказав...

спасибо тебе за такие слова)

Andrii сказав...

Спасибі за винагороду.
Неочікувано для мене. Навіть дуже.
Ще раз спасибі.

Anna Neula сказав...

ааа! Ещё одна награда!! Спасибо огромное, Элис)Безумно приятно)))

кстати, у меня тоже есть книги, которые я писала очень давно - и тоже сейчас лежат, так и не законченные...

A. сказав...

нема за що,ви на це заслуговуєте,як ніхто)

так, Анно, це прикро,але це так

Оля сказав...

Дякую за нагороду, ти теж стала мені близькою подругою :-))

Andrii сказав...

Вітаю з нагородою:
http://marspav.blogspot.com/2011/07/blog-post_14.html

Ellinia сказав...

дякую!!