неділю, 6 листопада 2011 р.

Місто тіней

Дивовижна є людина на світі. Дивовижна у своїй творчості та унікальності. Ця людина народилася у 1962 році в Петербурзі. Її ім'я - Олексій Титаренко. Творить він у своєму рідному місті, він - яскрава особистість і в нього в серці є інший світ. Коли я побачила його роботи 1992-1994 років,які названі "Місто тіней" я була захоплена,вражена,майже налякана неймовірністю і реалістичністю його сприйняття
  








І мої улюблені



Та найкраща, на мій погляд, оця - "Отриманий час"


Це просто неймовірно! мов заглиблення у потойбічний світ на маленьку екскурсію. Я просто приголомшена та заворожена майстерністю людини,яка створила ці шедеври. На світі так багато людей,що самі - цілий світ...

4 коментарі:

Richard сказав...

Мені найбільше сподобалась друга. Щось в ній є незвичного. Світло пробивається здалека, людина і її тінь, а навколо пустота і тишина. Перша також досить оригінальна. А от стосновно інших, дуже сильний акцент на довгу витримку. А це доволі специфічний вид фотографії і він мені чомусь розподобався.

A. сказав...

Це справа смаку,та мені останнім часом дуже подобається подібний стиль.До речі,цей фотограф дуже популярний і його роботи високо оцінюють у всьому світі...Та я бачу в них щось своє,близьке до мене саме зараз - тому ці фото тут

Juli сказав...

Особисто мені дуже сподобалась друга картина, в ній немає нічого зайвого, ніякого пафосу,ніякої надмірності…. лише простота,і як на мене, відчуття самотності і в той же час свободи…..
Ти можеш загубитися у сірому натовпі,серед сотень таких само людей, як і ти… розчинитися….або виокремитись і привернути увагу усіх оточуючих до себе, лише своєю появою посеред пустинної вулиці…або взагалі насолоджуватись відчуттям самотності, спокою і можливістю провести деякий час сам на сам зі своїми думками.

A. сказав...

та мені подобаються вони усі,якщо чесно,кожна особлива та сповнена сенсом