середу, 28 вересня 2011 р.

Серце,що живе Розумом

Коли спочатку уявляєш назву,а потім - текст,в цьому є щось неправильне
А я просто побачила ці слова і вкотре задумалась

Я знаю,в мене є серце. Я люблю та відчуваю. Але останнім часом не знаю,чи всі його бажання виконую,чи йду я за покликом серця. Ми з ним втратили контакт,більше не розмовляємо. Не потребуємо одне одного,не знаходимо спільної мови. Я згадую про нього,лише коли не можу надихатися,коли втрачаю ґрунт під ногами. А Розум..займає в мені більше місця,ніж просто голова
Колись життя було в подорожах і мріях,в сповненні бажань та книжних сторінках,кринолінах та музиці..куди це все пішло? іноді я відчуваю,що живу не в той час,що мала б. Я б може не була там зайвою
Зараз дні - суміш голосів, легких доторків,пустих слів...А попереду - все такі ж суміші,однакового ґатунку. В мене нема того,чого так бракує

Листя опало. Як перший сніг,тільки жовтим.Шелестить...Летить од вітру далі,мов женуться за ним..а каштани. Вони пахнуть осінню навіть у моїй сумці. Навіть четвертий день. І будуть там завжди. Бо прийшла моя осінь. І дощ,і хмари.і вітер. І якби бути трішечки вільнішою, можна було б полетіти як птах,високо в небо і сховати хмарини за сонцем...Трусити дерева,що почути глухі удари каштанів о землю. Любити негоду. Таку мрячну та вологу. Зате вільну і тьмяну за бажанням. Годі цих барв,я відмовляюся від них. А ще від морозива та холодної води. Попереду чайні вечори з ковдрами,светрами,мріями..Любити осінь за те,що вона є,відпустити Розум літати,а потім нехай повертається...В мені зараз сяє сонце від того,що осінь і тиша. І темрява. І спокій

8 коментарів:

Анонім сказав...

знаеш...хоча й перша частина цієї розповіді може здатися для більшості людей прикрою, але тільки не мені...хто як не я слухається свого розума і лише його?може це навіть диковіна для цієї більшості людей, але я дійсно вже...мабуть...забув, як повинно колихатися серце.розум говорить мені, що все ще попереду, все буде у майбутньому...; що моя "неопытность" не говорить про те, що у майбутньому я не буду спроможний щиро кохати.і знаеш... розум дійсно переконав мене.
тому я хочу запропонувати тобі разом зі мною знайти відповідь на питання(що насправді потрібно слухати?)

Завжди твій Р

Ellinia сказав...

додай варення.
варення - воно від усього.
воно для усього.

A. сказав...

любий,я навряд чи зможу довго слухатися розуму - мого чи твого,я ж не така,хіба не знаєш?Я була впевнена,що ти зрозумієш, що я хотіла сказати,але мені самій прикро,не те що більшості)тебе переконав розум,та мене вже не раз переконувало Серце і навіки зуміло схилити мене в його бік...Я знайшла відповідь на це запитання і допоможу у пошуках тобі)

A. сказав...

обов"язково,рідна)люблю тебе

Анонім сказав...

звичайно я знаю, що ти вже нашла відповідь, але подивимося з часом, що саме з цього вийде.що стосовно наших відповідей...можливо вони не повинні й збігатися?)але що кожна з них принесе ми побачимо пізніше(хоча вже зараз можно дещо виділити))чи не так?

допоможеш?звичайно я знаю, що ти на це спромжна і дякую тобі за це...але у такіх пошуках маю приймати рішення лише я сам)

A. сказав...

цікаво буде почути,що ти там навиділяв,я почую це завтра...може,не повинні)
занадто самостійний,любий,іноді занадто)
а ти ж знаєш як на Україні кажуть - "що занадто,то не дуже")

Оля сказав...

Думаю, щоб жити в гармонії, то потрібно слухати шепіт і серця і розуму. Якщо втрачається зв'язок, то його може знайти тільки кожен сам.

A. сказав...

Погоджусь,Олю,це саме те,що я втратила,певно