пʼятницю, 30 грудня 2011 р.

Казка

Я знову в країні казок та мрій...
Де сніг! Справжній,пухнастий. Де тепло шукають у людських серцях та в чаї. Де будиночки ніби з тих кульок, які можна перевертати і йде сніг..Тут хтось постійно їх перевертає. Де все світиться щастям. Білим, блискучим щастям,що покриває землю. Яка чудова картина за вікном! Якщо це сон, то він найяскравіший від усього,що я бачила. Яскравий,захопливий сон, що веде мене за собою, раз у раз порушений рівним гулом коліс. 
Я замріяна, сп'яніла від захвату та напилася чаю так,що вистачить на все життя.
 Я ніби частина казки. 
Я ніби їду у поїзді CocaCola, у тому поїзді,що наближає свято...! В мені самій - таке свято,що жодні вогні не передали б його жару. Ще вчора я була така щаслива від людей, а сьогодні мене захопили у вирій події...Я пишу зранку. Боже,ще й восьмої нема.
Скільки снігу,скільки...

07:55
23.12.2011.

Немає коментарів: