вівторок, 31 липня 2012 р.

З днем твоїм

З Днем Народження,любий Р. В цей день я б хотіла сказати тобі дуже багато,а найголовніше, ти добре це знаєш, - я тебе дуже люблю. Я бажаю тобі так багато...що навіть не знаю з чого почати. Я знаю,ти досягнеш у своєму житті всього того,на що так заслуговуєш..
Життя прийде в твої руки,я знаю
Ти чудовий. І хоч я не втомлююсь це повторювати, мені іноді дивно,як люди взагалі можуть пройти повз тебе на вулиці,не пізнати тебе...я ж вдячна за кожну нашу спільну мить і за те,як їх було багато. Ти матимеш поряд із собою багато людей,та я б найбільше хотіла,щоб вони змогли зробити тебе щасливим..
Я б хотіла,щоб колись,коли ти надумаєш озирнутися на своє минуле,ти будеш радіти всьому хорошому, що було...
Життя не заведе тебе в кут,я знаю. Ти сильний,сильніший за все. Я завжди в це вірила. І вірю. І буду вірити. Бо я знаю тебе достатньо,щоб пишатися тобою і тим,що я твій друг. 
І мало буде всіх слів,що існують, щоб сказати тобі - ти для мене найдорожчий, найрідніший. Це незмінно.
 В моєму серці є твоє місце. І завжди буде твоїм.
Яким би шляхом ти не пішов по життю, я хотіла б підтримати тебе,якщо ти мені дозволиш. Знаю, ти сам приймаєш рішення...я просто хотіла б бути поряд

Нехай в твоєму серці квітне любов, нехай сонце так само живе в твоїх очах...
З Днем Народження і люблю тебе,Р.

Немає коментарів: