понеділок, 9 липня 2012 р.

Тобі,найкращій

Якби пройшло багато-багато часу чи всього одна хвилина без тебе,мої спогади все одно були б такими яскравими. Бо ти не пішла,не підеш з мого життя. Ти зринаєш у моїй пам'яті кольорами радості та щирості, спокою та тиші, розуміння та вірності. Як я б могла тебе забути??
Ті дні,що ми провели разом. Я знаю,що вони значать для мене - все. Кожна деталь. Твої слова. Як ти говориш. Як ти посміхаєшся. Я все це бережу в своєму серці,щоб згадувати знов і знов.
Я так люблю тебе
а як можна тебе не любити? Мені,мабуть,зовсім не зрозуміти людей,що знайомляться з тобою та втрачають тебе. Бо я собі цієї помилки ніколи не дозволю.

Я бажаю тобі... Сказати - щастя - не сказати нічого. Бо сама не можу точно відповісти,чого б хотіла для тебе,але...
...людину,що буде бачити тебе і ставати кращою від кожного твого теплого погляду
...дім,у якому буде тепло і затишно
...музику,що заколисуючи тебе вечорами,буде линути із старенького радіоприймача
...книги,що ти їх так цінуєш,любиш...
...найкращого вина в бокалах,вкритих памороззю
...зорі у волоссі та багато усмішок
...майбутнє,що буде вабити тебе новими пригодами, країнами та мріями

З Днем Твоїм. Я б хотіла сказати тобі першою,що я тебе люблю всім серцем і вітаю. Моя рідна,люба П.П.,сьогодні,як і завжди,ти заслуговуєш знати,що ти для мене - найдорожча,найулюбленіша,найрідніша...З Днем Народження

Немає коментарів: