пʼятницю, 27 липня 2012 р.

Підбити підсумки

Багато писати про те,як саме руйнуються мрії можна,але відчувати це завжди інше. Моя надія горить яскравим полум'ям в мене на очах,а найгірше - я сиджу і чекаю,коли вона догорить,щоб піднятися,зібрати попіл та викинути до сміття. І це важко. Неймовірно
Іноді просто є розуміння. Воно приходить,дивує тебе, полонить. Як моє. Як би ти не старався - людина народжується одна і помирає одна,вона одна в своїх думках,саме тому у чужу голову не можна просто залізти та прочитати що там мов цікаву книжку. Я зрозуміла,як багато рішень маю прийняти сама.  Розуміння того,що я безсила,а це те,що я ненавиджу найбільше і чому опираюсь найбільше. Розуміння того,що скоро кінець - все стане ясно,очевидно, правда скине смарагдові шати і залишиться абсолютною та неприхованою. Це чекає мене незабаром. Я також знаю, що зміни тут,за моїм порогом, чекають, щоб зустрітися зі мною,і тільки мені вирішувати,чи буде піднята моя голова при цій зустрічі. І хоч як мені набридло чекати,я маю це робити і далі - розуміння цього прийшло із запізненням.

Іноді мрія виринає для того,щоб швидко згоріти. Може бути так,що воно і зробила це для того,щоб все прояснити?Чи може бути так,що і її полум'ї я побачу віддзеркалення самої себе і нарешті зрозумію,чого саме хочу?Сподіваюсь на це

2 коментарі:

Aly Ferey сказав...

Іноді так тяжко зрозуміти що нам потрібно на справді!!Але тим паче, ми і тільки ми вирішуємо що станеться з нами через мить!Потрібно бути сміливими, і не боятися поразки

A. сказав...

дякую за пораду