середу, 3 квітня 2013 р.

"The Liebster Blog Award"

Маю велику приємність отримати винагороду "The Liebster Blog Award" від чудового блогера,неймовірного поета Аlmast Олександра! Я дуже вдячна за таку відзнаку та із задоволенням продовжу вручення подібних винагород

 

   Эта награда, которая даётся одним блоггером другому блоггеру. Своего рода "спасибо" за проведённую в блоге работу. Её дают начинающим блоггерам, у которых пока менее, чем 200 подписчиков. Если вы получаете эту награду, вы должны написать 11 фактов о себе и ответить на вопросы, заданных блоггером. И вы можете передать эту награду 11 другим блоггерам (не забудьте поставить их в известность) и задать им 11 вопросов. Номинировать того, кто номинировал вас - запрещено

Тож хочу повідомити деякі факти про себе:
1. Я отримаую освіту за фахом "психологія"
2. Психологію я обрала ділом, наукою свого життя і жодного разу про це не пошкодувала
3. Маю маленьку сестричку, їй 5 років
4. Моє велике захоплення - це книги. Останнім найбільшим відкриттям для мене став Ремарк
4. Пишу вірші з 12 років
5. Моя найулюбленіша країна, в якій я із задоволенням провела б життя - Польша
6. Найулюбленіше місто моєї країни - Львів
7. Маю велику мрію відвідати Будапешт,Варшаву і Прагу. Останній пункт, Прага, намагатимусь виконати якнайшвидше)
8. Хрещена православна, але ходжу лише до католицьких храмів
9. Іноді люблю слухати класичну музику. Найулюбленіше - Дебюссі, Місячне сяйво

Блоги, які хотіла б відмітити я :
1)  Блог "Случайные неслучайности" від Олени Силкіної. Від завжди вражає мене віршами, що незмінно перевертають щось у твоїй душі. Щось таке гулке і відчутне. 

2) Блог "Заметки на полях" від Lily . Чудовий блог. Чарівна поетеса. Поки блог тільки розвивається,але її талант вже бринить у моїх вухах

3) Блог "Щоденник думок"  мудрої Олі. Завжди глибоко, тонко, прекрасно. Чуттєво і про життя. 

4) Блог "fall to the heaven" моєї подруги Даші. Завжди щиро, чуттєво і про головне. Без фальші, відкрито про любов, почуття, мрії, думки

5)Блог "Открытые окна"  Mari. Іноді це блог дивує чудовими віршами, іноді - просто відвертими роздумами про життя. Але це завжди цікаво, завжди з гумором, іноді - з сумом. 

Дякую за увагу!)

1 коментар:

Lily сказав...

Дякую за такі чудові слова на мою адресу :)
Із задоволенням приймаю нагороду