четвер, 5 грудня 2013 р.

З Днем Народження!

Мій найкращій, мій рідний, мій улюблений..!
Я кохаю тебе..

Ти даруєш мені щастя..навіть тоді,коли я опускаю руки і очі
Ти даруєш мені небо..воно світить нам сонцем, воно плаче нам дощем, воно сіє сніг - і все це так чарівно
Ти даруєш мені всі пори року - осінь розсипається листям під нашими ногами, зима холодить наші руки,але не серця, літо шепоче до нас чистим полем, весна тріпоче до нас пташиними піснями
Ти даруєш мені радість - від кожної зустрічі, від кожного доторку, від кожної посмішки!
Ти даруєш мені ніжність .. і вона розриває мене зсередини
Ти даруєш мені світ..новий світ, де ми завжди разом, завжди будемо поруч, де без тебе мене немає..

Я кохаю тебе..так сильно,як не скажеш жодними словами

2 коментарі:

Олексій сказав...

Я майже плачу....
Ти найрідніша людина у моєму житті.
Я кохаю тебе

A. сказав...

І я тебе кохаю