середу, 23 травня 2012 р.

Stéphane Louis

Стефан Луї - француз,фотограф,мандрівник,геній. В нього є баланс тіней,світла та,на мій погляд,старовинної казки,що століттями чекала на розповідь...Його роботи виставлені у Франції та всій Європі. Але хоч би його ніхто й не знав, він дивовижний для мене. Не йдуть з голови ці фото:

                              




                              
                                  Обдерті стіни,хляві двері
І ледве чутні голоси
Так зустрічає дивне місце
Мене завжди в моєму сні

І головне,що так і манить
В моєму мареві туди
Це тихий голос,що так вабить
Так часто чується мені...

Туди я хочу, ось дорога
Я полишу старі пісні
За двері вийде хай тривога
Там буде спокій і мені.

Десь скрипка плаче
Кроки,кроки..Немає неба у вікні
Зникають двері та дороги
І тиша повна у мені.

2 коментарі:

Aly Ferey сказав...

Красиво....

Dodo сказав...

Как будто там привидения. Представляю себе, что было там раньше.
http://mnyam-nyam.blogspot.fr/p/blog-page_29.html
Примите мой подарок, пожалуйста. От всей моей птичьей души.