вівторок, 15 травня 2012 р.

Серце

Таке велике та полум'яне серце отримала я від Додо,яка вкотре подарувала мені казкові відчуття задоволення, любові,ніжності на здивування. Правила отримання цієї нагороди прості - це робиться для того,щоб ті блоги,які мають менше ніж 200 читачів віднайшли своїх шанувальників. Тому,за правилами,я теж нагороджую шість блогів:

1.Ally Ferey яка пише незабутні вірші на будь-які теми і робить це просто фантастично.
2.Оля,яка неймовірно точно розкриває думки інших,читаючи її завжди відчуття,що вона віднайшла почуття твого серця та думки твої.
3.Ellinia,особисто мені дуже рідна та дорога людина,яку я люблю не лише за чудові пости та неперевершені листи,а й просто за те,що вона є.
4.Марія,що пише дивовижні пости про глибокі,вічні почуття,що зажди живуть у наших серцях.
5.Олена,яка пише життєві,мудрі та глибокі вірші. Її слова припадають в саме серце,народжують натхнення.
6.Олександр,який пише вірші про життя і все,що в ньому є. Причому пише їх так,як вміє тільки він.

5 коментарів:

Andrii сказав...

ПОЗДРАВЛЯЮ!!! Вдохновения!!!

almast сказав...

Вітаю, і, одночасно, щиро дякую Еліс!

Ellinia сказав...

спасибо тебе, родной мой человечек.
это уже вторая...
вторая твоя мне награда - и ты не представляешь, что это для меня..
с п а с и б о.

Aly Ferey сказав...

Спасибо Елис:)Мне приятно

A. сказав...

вы все это заслужили)