неділю, 21 червня 2015 р.

***

Скільки в мене позаду
Скільки рік перетнула
Щось забула сказати
Щось зробити забула

Щось удома
( між щастям й покоєм)
 лишила
Щось загублено,щось у багаж не вмістила
Мені жаль,що тебе я не обіймаю
Ти пробач,що я поряд так рідко буваю
Все проходить,
й мине
та журба і ті сльози
Все проходить,повір, й веселка,й грози

Ти своє у собі береги,неповторне
Що шукаєш - знайди у собі,непоборній,
Посміхайся і йди, нездоланна ні разу
Не тримай лиш на серці тривогу й образу

Все мине,все зійде
І я буду з тобою
Якось ввечері просто двері відкрою
І усмішка твоя - моє перше бажання
Ця розлука мине,й хоч вона не остання
Ми пов'язані серцем і долей з тобою
І я в серці своєм наші миті укрою
Хай роки проминають,я на день той чекаю
Що нас знову зведе,що нас знов поєднає



Немає коментарів: