четвер, 1 серпня 2013 р.

Сьогодні


З Днем Народження,любий Р.!
Сьогодні,як і завжди, я така щаслива - що ти є, що я люблю тебе, що ти завжди поряд..Я тебе вітаю і бажаю тобі всього,що може бути потрібним людині - бо ти як ніхто інший на це заслуговуєш

Справжня близькість між людьми і справжня довіра - це те,що рідко буває в людей. Мені пощастило,мені так пощастило з тобою,сьогодні я думаю про це найбільше
Шкільні дні давно минули,але ти поряд зі мною. Ми змогли зберегти "нас", ми боролися. Нехай будь-що буде попереду - я готова,готова боротися за тебе
Мій рідний..Найрідніший від усіх..Неймовірний,чудовий..Я так люблю,коли ти посміхаєшся, люблю за світло в очах, за твою щирість..За все,що є тільки в тебе. Я така рада,що ми колись знайшли одне одного
Я хочу,щоб в житті всі двері відчинилися для тебе,щоб ти обрав потрібну стежку і ніколи не хотів вертатись, щоб люди поряд цінували тебе і поважали,щоб зрозуміли,який ти насправді чудовий. Найкращий. Для мене і назавжди. 
З Днем Народження любий,як і сотні років досі і вже точно буде - потому
З Днем Народження,любий Р.!



Немає коментарів: